tisdag 28 oktober 2014

Vild & vacker

Är så nöjd med min vackra snöleopard!
Färgvalet kom till av en slump.
Jag hade redan garnet i beige som från början
skulle ha blivit något annat.
Men jag ändrade mig när jag såg den här tröjan som jag tyckte skulle göra sig riktigt bra i en lugnare färg. 
Så jag köpte till garn till motivet i harmonierande nyanser.

I'm so happy with my beautiful leopard!
The choice of color was a happy coincidence.
I had the yarn in my stash as it was intended to be another sweater.
I changed my mind when I saw this one!
I bought harmonizing colors for the leopard and here it is. 
My version is more quiet. I love it!




 Jag vill nästan alltid ha något varmt och mjukt runt halsen. 
Med den här polokragen behövs ingen halsduk!

I almost always want to wear a soft and cosy scarf or snood to keep me warm.
With this turtleneck there is no need for it!


Mönstret finns i

Färger/shades Rowan Cocoon:
810 Cairn (har utgått/discontinued)
808 Tundra
801 Polar

Beskrivning och garn finns hos

Wincent, Norrtullsgatan 27 i Stockholm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar