söndag 26 juli 2015

Bara chic eller vinterbrud / Just Chic or a Winter Bride


De är så fina, handledsvärmarna i snövitt med pärlor
i pärlemorvitt och silver. Vitt passar till alla färger dock med olika effekt beroende på hur stark kontrasten är.

They are so stylish, the wrist warmers in snow white with beads in pearly white and silver. White goes with all colors though with different effect depending on how strong the contrast is. 
Jag provade dem med en svart tröja och med detsamma
slog det mig...

I tried them with a black top and instantly it hit me...

...Chanel! Svart, vitt och pärlor.

Chanel! Black, white and pearls.


Mönsteridén är glittrande vågor på havet och med vitt och silver på vitt blir intrycket mycket elegant. 

The pattern idea is glittering sea waves. With white and silver on white,
the impression is very elegant.


Jag fick också tankar om att de skulle passa på en vinterbrud.
Både på en elegant brud som på bilden eller en brud i en enklare vintervarm stil med kofta, halsduk, kjol i ylletyg och så de fina pärlprydda handledsvärmarna.

Både min väninna och jag är så nöjda så 
nu finns vita handledsvärmare på min egen 'att göra-lista'. 

I was also thinking about that they could be nice on a winter bride.
An elegant bride as on the picture or a bride in a simpler winter warm style, wearing a cardigan, a scarf, a skirt in a woolen cloth and the beautiful beaded wrist warmers.

I am as pleased as my friend so now are the white wrist warmers
on my own 'to do-list'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar