måndag 18 maj 2015

Pulsvärmare som syns / Eye catching puls warmers

Jag har fina stickvänner som är snabba och skickliga stickare. De producerar mycket mer och snabbare än vad jag gör.
Men de tycker ändå att jag i mitt lite långsammare och eftertänksamma men noggranna handarbetande, lyckas komma på ett och annat. :)

I have wonderful friends that are fast and skilled knitters. They produce much more and much faster than me. But they still think that I, in my a little slower and thoughtful
but meticulous hand work, manage to have som ideas. :)


 Mönster och färger är iögonfallande. En enkel svart tröja blir något
helt annat tillsammans med de här pulsvärmarna.   

The pattern and the colors are eye catching. A simple sweater in black can turn
into something completely different with these puls warmers.


Ett geometriskt mönster i två färger som går att förändra i det oändliga. 
Enkelt men ändå lite dramatiskt.
Både jag och mottagaren är oerhört nöjda! 

A geometric pattern in two colors that can be changed in the infinite.
Simple but still a little dramatic.
Both I and the receiver are extremely pleased!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar