söndag 10 maj 2015

Pärlor i rutor / Beads in squares

Jag har en väninna som älskar accessoarer.
En scarf, en sjal eller handledsvärmare i en ny färg eller nytt mönster, gör det enkelt att förnya sin garderob.

I have a friend who loves accessories. A scarf, a shawl or wrist warmers in a new color or with a new pattern, is an easy way to renew your style and clothing.


Färgstarka handledsvärmare till sommaren!
Det var önskemålet denna gång.
Hon har en personlighet som 'kräver synlighet', speciellt när det gäller accessoarer, antingen genom mönstret eller färgen. 
Jag visade det här garnet och hon blev mycket
förtjust i färgen! 

Colorful wrist warmers for summer!
It was the desire this time.
She has a personality that 'demands visibility', especially when it comes
to accessories, either by the patten or the color. I showed her this yarn and
she liked it very much! 

Jag fick fria händer att designa ett passande mönster.
Jag lät mig inspireras av hennes stil. I det här fallet är både mönster och färg iögonfallande. Pärlor i antracitgrått och pärlemorvitt, i ett geometriskt mönster, på starkt orange.

I was given a free hand to design a matching pattern. I let myself be inspired by her style.
I this case,  both the pattern and the color are conspicuous. Beads in anthracite and pearl white, in a geometric pattern, on bright orange.


Jag var oerhört nyfiken på vad hon skulle tycka om mönstret...
Och det blev succé!
Hon hade aldrig kunnat föreställa sig det här och hon
bara älskar det!
 I was extremely curious about what she would think about the pattern...
It was a success!
She would never have imagined this and she loves it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar