tisdag 21 augusti 2012

Iris Dagcreme

På alla områden i livet är valmöjligheterna numera nästan oändliga.
Så även när det gäller så enkla saker som en ansiktscreme. Det finns så många och nyfikenheten gör att jag ibland vill prova någon ny. Men, det finns en creme som jag återkommer till gång på gång. För mig och min hy är den faktiskt bäst!


Iris Dagcreme från Weleda

Cremen är för torr till mycket torr hy. Jag har normal till torr hy och tycker att den passar mig perfekt. Man kan använda den både morgon och kväll. Den rika konsistensen gör att  man behöver masserar in cremen i huden. Massagen gör att cirkulationen ökar och huden känns mjuk och mättad på fukt.
Den här friskt doftande cremen får din hy att stråla!

Finns i hälsokostbutiker och på Viking Line.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar