söndag 14 juli 2013

Rowan Magazine 54

Det är alltid lika spännande att få öppna ett nytt stickmagasin.
Ibland blir man överväldigad över allt som man vill göra.  
I det nya numret av Rowan Magazine är höstens teman 'Romancing', 'Folk' och 'Essentials'.
Och naturligtvis finns här ett antal intressanta modeller som bara väntar på förverkligande.


Rowan Knitting & Crochet Magazine Number 54


'Silla' har allt. Intressant & elegant!

 'Armenia' får mig att vilja brodera på stickat.
'Christine', vild i sin enkelhet.

 'Chrystal', överraskande formgivning.

'Kashmir Scarf Wrap' av färgstarka Kaffe Fassett.
Gillar formspråk och funktion men väljer förmodligen en diskretare färgkomposition.
Magasin och garn finns att köpa hos
Wincent, Norrtullsgatan 27 i Stockholm
08-33 70 60


1 kommentar:

  1. Hej, jag letar efter detta nummer av Rowan magazine eftersom jag gärna vill sticka Anatolia. Så vackert! Men förstås slutsålt överallt. Har du möjligen tröttnat på häftet och kan tänka dig sälja eller låna den till mig? Skicka gärna ett pm på Ravelry om det. Jag är EllenAbisko. Hälsningar, Ellen

    SvaraRadera